4. Gün: Şehir Turu & 5. Gün: Eve Dönüş

Dördüncü gün geldiğinde, eğitimlerimizden arda kalan vakitlerde ufak gezintiler yapmış olsak dahi hepimiz şehir turu için sabırsızlanıyorduk. Kahvaltının ardından otelimizden ayrıldık ve Barcelona’nın tarihi sokaklarını keşfe çıktık. Gün boyunca süren gezide, rehberimiz eşliğinde Magic Fountain of Montjuic, La Sagra da Familia, El Poble Espanyol, Gothic Quarter ve daha çokça tarihi mekanı keşfettik ve hikayelerini öğrendik. Akşam olup da tur bittiğinde, hepimiz Barcelona’nın atmosferini doyasıya yaşamıştık.

La Sagra da Familia

El Poble Espanyol

Magic Fountain of Montjuic

Magic Fountain of Montjuic’ten Şehir Manzarası

CK Young Talents 2016

Turun ardından akşam yemeğimizi Tablao de Carmen’de şahane bir flemenko şovu eşliğinde yedik. Şov hepimizi büyülemiş olacak ki, bir fotoğraf dahi çekmeyi unutmuşuz 🙂

Dopdolu ve bol eğlence ile geçen gün sonrasında otelimize döndüğümüzde, artık oryantasyon programının sonuna da gelinmişti. Günün sonunda genç yeteneklerimizin yüzündeki gülümsemeleri görmek, hepimizi çok mutlu etti. Gülümsemeler, oryantasyon programının başarısını kanıtlar gibiydi.

Ertesi gün, dönüş yolculuğunun ardından, programın yorgunluğunu atmak ve yeni haftaya hazırlanmak üzere evlerimize dağıldık. Yeni hafta ile birlikte kendi departmanlarında sorumluluk almaya başlayacak olan genç yeteneklerimiz için yeni bir macera daha başlıyordu:)

Bir sonraki postta görüşmek üzere!